Як працює маркетинг у супермаркеті


Кожен з нас ходить до супермаркету, і кожен з нас хоча б раз був у магазині “Сільпо”.

 І сьогодні, наші студенти 3-го курсу, теж відвідали цю мережу супермаркетів, але не для того, щоб щось купити, а щоб дізнатися багато подробиць, про те, як само працює маркетинг у супермаркеті.

 Студенти багато чого нового для себе дізнались, і, можливо, почали дивитися на магазини іншим поглядом. Студентам дали декілька порад, як краще привернути увагу покупців, чи варто проводити ярмарки з дигустацією власної продукції, чи потрібно проводити різні майстеркласи для маленьких клієнтів магазину.

Також студенти дізналися, що “Сільпо” – один із небагатьох у світі великих мережевих ритейлерів, який створює індивудуальний тематичний дизайн для кожного магазину.

Цікавий факт, про який дізнались студенти: саме «Сільпо» один з перших, хто почав продавати товари під власною маркою.

Всім вдалих продажів!

 Слава Україні!

Модератор: Людмила Малишенко

Автор тексту: Афієнко Анна