«Професійний діалог: як оновлюється фізичне виховання у школі в умовах НУШ»


«Професійний діалог: як оновлюється фізичне виховання у школі в умовах НУШ»

12 вересня 2025 року в Одеському торговельно-економічному фаховому коледжі був проведений семінар на  тему «Інтеграція сучасних навчальних модулів у процес фізичного виховання учнів 5–8 класів у межах концепції НУШ». Лектором виступила Мочалова Анастасія, вчитель фізичної культури, спеціаліст 1 категорії Одеського ліцею № 82 Одеської міської ради.

 Організаторами і модераторами заходу стали: Панасюк Ірина (кандидат педагогічних наук, доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист), Лаговська Надія (викладач фізичної культури, спеціаліст вищої категорії).

У семінарі взяли участь здобувачі освіти 2-3 курсів, спеціальності 014.11. Середня освіта (Фізична культура).

Серед питань, які розглядалися під час семінару, були:

Ø Які завдання ставить НУШ перед учителем фізичної культури у 5–8 класах?

Ø Які навчальні модулі вже впроваджуються у школах і які мають найбільший ефект?

Ø Чим відрізняються традиційні уроки фізкультури від уроків із використанням сучасних модулів?

Ø Як нові модулі впливають на мотивацію школярів до занять фізичною культурою?

Ø Які вікові особливості учнів 5–8 класів слід враховувати при виборі модулів?

Ø Як поєднувати оздоровчі, ігрові та спортивні підходи у навчальному процесі?

Ø Як адаптувати стандартні вправи для учнів з особливими освітніми потребами (ООП), враховуючи їхні можливості (інклюзія).

Такий формат дозволив об’єднати студентську спільноту та створив дискусійну платформу для обговорення актуальних питань у сфері фізичної культури.

Захід викликав зацікавленість з боку студентів, було поставлено багато запитань Мочаловій А.В. Лектор продемонструвала високий рівень професійної підготовки та володіння методиками проведення занять з фізичної культури у межах концепції НУШ. Використання практичних прикладів і сучасних методичних підходів підвищило ефективність сприйняття інформації та практичне застосування знань. Семінар сприяв підвищенню зацікавленості учасників у професійній діяльності та розвитку навичок організації фізкультурно-оздоровчої роботи.